بهترین فیلم های آخرالزمانی - لیست 10تایی (2024)

بهترین فیلم های آخرالزمانی کدام است و چه ویژگی هایی دارد؟ تا به حال به موضوع آخرالزمان و اتفاقاتی که امکان دارد رخ دهد، فکر کرده اید؟ در این زمینه فیلم های سینمایی بسیار خوبی ساخته شده است که قصد داریم در این مطلب یک لیست ۱۰ تایی از بهترین فیلم های آخرالزمانی دنیا را به شما معرفی کنیم. لیست بهترین فیلم های آخرالزمانی که تا به حال عرضه شده اند، می تواند، دید خوبی به شما در خصوص با آخرالزمان دهد و از آن جایی که تعداد این فیلم ها خیلی زیاد نیست، موضوع جذابیت و تازگی بسیار زیادی دارد و قطعا از دیدن فیلم های آخرالزمانی برتر دنیا نهایت لذت را خواهید برد.

بهترین فیلم های آخرالزمانی - لیست 10تایی (1)

در ابتدا باید گفت که فیلم های آخرالزمانی به دلیل نمایش دنیای پادآرمان شهری که آشوب گریبانگیر آن شده و بشریت در آستانه از بین رفتن است، محبوبیت دارند. معمولا بهترین فیلم های آخرالزمانی داستانی را دنبال می کنند که گروهی از نجات یافتگان باید در بین انسان هایی که به زامبی تبدیل شده و فجایع دیگری که رخ می دهد، به ادامه حیاط بپردازند. با این وجود، فیلم سازان اغلب داستان های مهیج و بدیع را مورد استفاده قرار می دهند که با استفاده از فضاهای متفاوت به داستان فیلم جذابیت می بخشد. بعضی از فیلم های استیون اسپیلبرگ و جرج میلر آخرالزمانی محسوب می شوند.

۱) وال-ای – WALL-E – ۲۰۰۸

این فیلم به جهان ثابت کرد که حتی فیلم های انیمیشنی با مضامین موثر هم قادرند آینده آخرالزمان را به تصویر بکشند و انقراض بشر در نتیجه پیشرفت های تکنولوژی را نمایش دهند. یک فیلم پرفروش و یکی از برترین فیلم های قرن ۲۱، که در سال ۲۸۰۵ اتفاق می افتد و شخصیت وال-ای یک ربات جمع کننده زباله است که در بین زباله ها یک جوانه یافته و آن را با خود به خانه می برد.

بهترین فیلم های آخرالزمانی - لیست 10تایی (2)

در ادامه وال-ای با یک ربات مونث به نام اوا که به زمین آمده آشنا شده و بعد از اینکه اوا به وسیله سفینه مادر فراخوانده شده و باید از زمین بلند شود، وال-ای هم به آن سفینه ملحق شده و با گروهی از انسان های چاق و بدقواره آشنا می شود. در ادامه وال-ای در کنار نشان دادن عشق خود به اوا تلاش دارد انسانیت را یادآوری کرده و انسان ها را به زمین برگرداند.

۲) مکس دیوانه: جاده خشم – Mad Max: Fury Road – ۲۰۱۵

شاید ۳۰ سال پس از ساختن این فیلم به خودمان افتخار کنیم، به خاطر این که این اثر از زمان خود جلوتر بود. شاید در نگاه اول یک فیلم جالب و سرگرم کننده باشد، ولی در پایان یکی از زیباترین تجربه های ممکن را به نمایش گذاشت.

بهترین فیلم های آخرالزمانی - لیست 10تایی (3)

در این فیلم جذاب، جهان و تمدن نابود شده و گازوئیل و آب منابع با ارزش محسوب می شوند، در این دنیای آخرالزمانی آدم ها باید برای مقابله با استبداد مبارزه نمایند. نگاه آخرالزمانی جرج میلر تلخ و گزنده است و با کنار زدن موانع این ژانر، یک تجربه زیبا پدید می آید که تا سال ها دیدنی است.

۳) سرزمین زامبی – Zombieland – ۲۰۰۹ جزو بهترین فیلم های آخرالزمانی

جالب است بدانید که یک فیلم کمدی وحشت آخرالزمانی زامبی ها، درباره یک دانشجوی کالج که در سرزمین زامبی ها با غریبه هایی مواجه می شود که قصد دارند از شر این زامبی ها پنهان شوند.

بهترین فیلم های آخرالزمانی - لیست 10تایی (4)

اجراهای وودی هارلسون، اما استون، جس آیزنبرگ و مخصوصا کمیوی بیل مورای، در این فیلم دیدنی خواهد بود. نقطه قوت این فیلم این است که صحنه های خون و خونریزی بیش از حد در آن دیده نشده و بین طنز و وحشت تعادل ایجاد شده است.

۴) طلوع سیاره میمون ‌ها – Dawn of the Planet of the Apes – ۲۰۱۴

۱۰ سال بعد از حوادث فیلم “ظهور سیاره میمون ‌ها”، مردم تلاش دارند در سان فرانسیسکوی آخرالزمانی نجات پیدا کنند، به خاطر این که یک طاعون ترسناک بشر را نابود کرده و میمون ها با انسان های باقی مانده در جدال اند.

بهترین فیلم های آخرالزمانی - لیست 10تایی (5)

جلوه های ویژه خیره کننده به علاوه داستان زیبا و فیلم نامه مت ریوز، یک فیلم زیبا را ایجاد کرده است. جلوه های ویژه یک تجربه قدرتمند پدید آورده که موجب می شود تا پایان فیلم با آن همراه شوید.

۵) من افسانه ام – I Am Legend – ۲۰۰۷

بی تردید ویل اسمیت برای نقش آفرینی در یک فیلم آخرالزمانی بهترین گزینه بوده است. در واقع بعد از اینکه یک ویروس زامبی بشریت را از بین برد، ویل اسمیت مردی است که به تنهایی در نیویورک آخرالزمان زندگی می کند.

بهترین فیلم های آخرالزمانی - لیست 10تایی (6)

اسمیت دانشمندی است که قصد دارد درمان ویروسی را که در ابتدا برای درمان سرطان کشف شده و در ادامه افراد را به زامبی تبدیل می کرد، کشف نماید. هر چند بخش هایی از داستان آشفته و به هم ریخته است، ولی سوالات به وجود آمده در خصوص با انسانیت و تمدن، بیننده را تحت تاثیر قرار داده و تجربه زیبایی برای او به همراه خواهد داشت.

۶) برف شکن – Snowpiercer – ۲۰۱۳ از بهترین فیلم های آخرالزمانی

فیلم آخرالزمانی بونگ جون هو، عصر یخبندان آخرالزمان را به تصویر می کشد که نجات یافتگان یک قطار برف شکن غول پیکر ساخته اند. هر چند داستان نقص هایی هم دارد، ولی دنیای به وجود آمده به وسیله جون هو آنقدر عجیب و رازآلود است که بتوانید با آن ارتباط برقرار کنید.

بهترین فیلم های آخرالزمانی - لیست 10تایی (7)

فیلمبرداری هونگ کیونگ-پیو بسیار زیباست و توانسته تصور جون هو را برآورده کند، از همین روی یک تجربه یه یادماندنی خلق کرده است. یک فیلم زیبا، تاریخ و از لحاظ احساسی قوی.

۷) جنگ جهانی زد – World War Z – ۲۰۱۳

بی تردید این فیلم باوجود داستان جذاب و غیرقابل پیشبینی، اجراهای زیبا و جلوه های بصری که تا به حال در فیلم های زامبی ندیده بودیم، پرچم دار فیلم های زامبی در دنیا به شمار می آید. در آینده نزدیک آخرالزمان زامبی ها اتفاق افتاده و گری، کارمند سابق اتحادیه اروپا، و خانواده اش باید از دست زامبی ها فرار کنند.

بهترین فیلم های آخرالزمانی - لیست 10تایی (8)

در ادامه فیلم اتحادیه از او کمک خواسته و او باید منبع این حوادث را یافته و آن را از بین ببرد. با تلاش او برای مواجهه با این مشکلات، با صحنه های اکشن مواجه هستیم که اجرای زیبای برد پیت آن ها را دیدنی تر کرده است. این فیلم یکی از بهترین فیلم های زامبی است و صحنه ای که برد پیت در بریتانیا خود را در لا به لای زامبی ها پنهان می کند هم یکی از دیدنی ترین صحنه های این فیلم است.

۸) نابودی – Annihilation – ۲۰۱۸

در آینده دوردست در منطقه ایکس آمریکا، لنا، پرفسور زیست شناسی سلولی گروهی از متخصصین را به یک منطقه قرنطینه با دسترسی محدود می برد. معلوم می شود که لنا و همسرش تنها افرادی هستند که قادرند از این قرنطینه خارج شوند. گروه با ورود به این منطقه با حوادث عجیبی مثل جهش، آشوب و موجودات عجیب مواجه می شوند.

بهترین فیلم های آخرالزمانی - لیست 10تایی (9)

هر چند جلوه های علمی تخیلی و بصری فیلم دیدنی اند، ولی نیمه دوم فیلم را خسته کننده دانسته اند. با این وجود فیلم با موفقیت تجاری و هنری مواجه شد و یکی از بهترین فیلم های پادآرمان شهری رازآلود و معماگونه به حساب می آید. بازی ناتالی پورتمن هم خیره کننده است.

۹) سنت شکن – Divergent – ۲۰۱۴ یکی از بهترین فیلم های آخرالزمانی

در یک دنیای آخرالزمانی مردم به وسیله فرقه ها اداره می شوند نه به وسیله دولت ها، و روایت خاص داستان هم این پیچیدگی را به خوبی نمایش می دهد. تریس دختر یکی از روسای این فرقه هاست. با نزدیک شدن زمان مراسم انتخاب، معلوم می شود که تریس ویژگی های سنت شکن ها را داراست، افرادی که قادر نیستند فرقه ها و دستورات آنها را دنبال کنند.

بهترین فیلم های آخرالزمانی - لیست 10تایی (10)

تریس که از عواقب همه چیز را میداند، برای جایگاه مبارز فرقه، ثبت نام می کند. او در زمان کنار آمدن با این جایگاه عاشق مدرس شده و باید با هویت واقعی سنت شکن کنار بیاید، با این وجود با جنین، رهبر ظالم هم به مبارزه می پردازد. اگر سری های ناموفق آن ساخته نمیشد، “سنت شکن” می توانست یک چندگانه موفق به حساب آید.

۱۰) برد باکس – ۲۰۱۸ – Bird Box

داستان فیلم Bird Box در آینده ‌ای دور اتفاق می افتد،. جایی که موجوداتی ناشناخته به کره‌ زمین آمده اند و حالا سیاره انسان ‌ها به آن‌ ها تعلق دارد. در همچین وضعیتی، این موجودات قادرند هر موجودی که پیرامونش را نگاه می ‌کند، به راحتی به قتل برسانند.

بهترین فیلم های آخرالزمانی - لیست 10تایی (11)

پس انسان‌ ها در راستای زنده‌ ماندن در محیط ‌های آزاد، نیاز دارند تا چشم‌ های خود را ببندند، به خاطر این که کوچک ‌ترین نگاهی می ‌تواند زندگی آن ‌ها را به پایان برساند. داستان این فیلم بسیار جذاب و دنبال کننده است.

مطالب مرتبط :

  • بهترین فیلم های جنگ جهانی
  • بهترین فیلم های اکشن دنیا
  • فیلم های پیچیده و چالش برانگیز دنیا
  • بهترین سریال های زامبی
بهترین فیلم های آخرالزمانی - لیست 10تایی (2024)
Top Articles
Hotels in Renesse | Boek v.a. 70€
Olympics: Meet Team Ireland - Track and Field
9.4: Resonance Lewis Structures
Walgreens Harry Edgemoor
DPhil Research - List of thesis titles
Gamevault Agent
Beacon Schnider
Plus Portals Stscg
Hendersonville (Tennessee) – Travel guide at Wikivoyage
Bhad Bhabie Shares Footage Of Her Child's Father Beating Her Up, Wants Him To 'Get Help'
Weekly Math Review Q4 3
ATV Blue Book - Values & Used Prices
Bestellung Ahrefs
ExploreLearning on LinkedIn: This month's featured product is our ExploreLearning Gizmos Pen Pack, the…
Where does insurance expense go in accounting?
Most McDonald's by Country 2024
111 Cubic Inch To Cc
Khiara Keating: Manchester City and England goalkeeper convinced WSL silverware is on the horizon
Water Days For Modesto Ca
Craigslist Lewes Delaware
Garnish For Shrimp Taco Nyt
Red8 Data Entry Job
eugene bicycles - craigslist
Strange World Showtimes Near Savoy 16
Sandals Travel Agent Login
91 Octane Gas Prices Near Me
Kamzz Llc
Renfield Showtimes Near Marquee Cinemas - Wakefield 12
Bursar.okstate.edu
Vlocity Clm
Springfield.craigslist
Mumu Player Pokemon Go
Urban Blight Crossword Clue
P3P Orthrus With Dodge Slash
Frostbite Blaster
Stanley Steemer Johnson City Tn
Craigslist Ludington Michigan
PruittHealth hiring Certified Nursing Assistant - Third Shift in Augusta, GA | LinkedIn
2 Pm Cdt
Appraisalport Com Dashboard Orders
Craigslist Central Il
Sound Of Freedom Showtimes Near Amc Mountainside 10
Gw2 Support Specter
Access to Delta Websites for Retirees
Canada Life Insurance Comparison Ivari Vs Sun Life
25 Hotels TRULY CLOSEST to Woollett Aquatics Center, Irvine, CA
Used Sawmill For Sale - Craigslist Near Tennessee
Mike De Beer Twitter
28 Mm Zwart Spaanplaat Gemelamineerd (U999 ST9 Matte | RAL9005) Op Maat | Zagen Op Mm + ABS Kantenband
Lsreg Att
Metra Union Pacific West Schedule
Bob Wright Yukon Accident
Latest Posts
Article information

Author: Mrs. Angelic Larkin

Last Updated:

Views: 5719

Rating: 4.7 / 5 (47 voted)

Reviews: 86% of readers found this page helpful

Author information

Name: Mrs. Angelic Larkin

Birthday: 1992-06-28

Address: Apt. 413 8275 Mueller Overpass, South Magnolia, IA 99527-6023

Phone: +6824704719725

Job: District Real-Estate Facilitator

Hobby: Letterboxing, Vacation, Poi, Homebrewing, Mountain biking, Slacklining, Cabaret

Introduction: My name is Mrs. Angelic Larkin, I am a cute, charming, funny, determined, inexpensive, joyous, cheerful person who loves writing and wants to share my knowledge and understanding with you.